Blogged.my

Tuesday, March 15, 2011

Cerita sewel untuk orang baligh

Assalamualaikum

Memandangkan keadaan petang yang mengantuk ni, jom la buang masa sat baca cerita sewel yang bagi geli2 bulu ketiak kita...moh~

cerita 1 :

     Alkisah, seorang pemuda miskin bernama Jamil, berasal dari Benut, Pontian. Keluarganya hanyalah keluarga sederhana.Taklah pulak disebut miskin. Emaknya sehari-hari bekerja sebagai tukang jahit dikampungnya. Kerana kegigihannya, Jamil berjaya melanjutkan pelajaran hingga ke universiti walaupun dengan perbelanjaan seadanya.
     Semasa semester 3 di kampus, Jamil jatuh hati pada seorang gadis bernama Ayu Sofea, juga di fakulti yang sama. Ayu adalah puteri seorang tokoh korporat ternama di daerah Johor Bahru dan juga berketurunan diraja. Walaupun secara ekonomi, mereka jauh berbeza,namun itu tidak menghalang keduanya untuk saling mencintai. Ayah Ayu yang mengetahui puterinya begitu mencintai pemuda dari keturunan biasa, tak mampu mencegah gelora cinta puterinya. Maka setelah mereka berdua lulus peperiksaan, pernikahan pun berlansungkan dengan meriah. Pesta besar-besaran diadakan untuk mengiringi nikahan. Emak Jamil yang tak punya banyak harta, hanya dapat memberikan bantuan sumbangan pakaian,langsir, sarung bantal, yang semuanya dibuat dan dijahit sendiri khas untuk pernikahan anaknya.
     Bahagiakah Ayu bersanding dengan Jamil ? Ternyata kebahagiaan mereka tidak berlangsung lama. Tibalah saatnya malam pengantin tiba. Mereka berdua pun memasuki peraduan dengan bahagia.Namun,ketika Jamil membuka pakaiannya dan tinggal hanya memakai seluar dalam, berteriaklah Ayu dengan kuat, dan akhirnya pengsan tak sedarkan diri. Jamil masih dalam kebingungan dan tidak tahu kenapa isterinya histeria dan pengsan.
     Dilihatnya seluar dalam yang dipakai. Aduh!!! Jamil lupa yang seluar dalam itu dijahit oleh emaknya, dibuat dari kain bekas bungkus tepung gandum. Di tengah seluar dalam itu masih terpampang jelas tulisan,”BERAT BERSIH 25 KG” . Sudah tentu Ayu terus pengsan melihatnya. Ayu tidak dapat membayangkan seberapa besar isinya dengan berat sebegitu.. >.<

cerita 2 :

Pada suatu hari, di sebuah pusat pemeriksaan Imegresen lapangan terbang KLIA
seorang tok arab ingin memasuki Malaysia....
Pegawai : Name please?
Tok Arab : Abu Mughairah
Pegawai : Sex?
Tok Arab : sometimes 6, sometimes 7, the whole week..
Pegawai : No...I mean male or female...?
Tok Arab : It's doesn't matter male or female, some time camel also can....
 @.@.....

cerita 3 :

Question : What is the smallest hotel in the world?
Answer : Itis Vagina Inn because it can only accommodate 1 standing occupant who must leave
his 2 baggages outside!
........2 prostitutes were in a taxi, on their way home after work.
Bitch 1 : I smell sperm!
Bitch 2 : Sorry, I burped!

cerita 4 : 

Question: Why is sperm donation more expensive than blood donation?
Answer: Because itis HANDMADE!!

cerita 5 :

Question : What is the closest thing that is similar to a woman's period?
Answer : Your salary, it comes once a month, lasts about 5-7 days and if it doesn't come, it means
you are in big trouble!

No comments: