Monday, March 7, 2011

Balas Balas Balas

Assalamualaikum

Hhhhmmmmmm....mengeluh panjang baca kisah pelajar kena belasah dek kawan2 tu...hmmm..apa la nak jadi budak2 sekarang ni..Ada yang tak puas hati je nak belasah...buli macam2...ingat la budak2 oi..baju sekolah masih tersarung....jaga la imej sebagai pelajar sekolah..nama baik sekolah..nama baik ibu bapa....

Belajar pun tak habis lagi dah nak tunjuk samseng...apa la yang dapat kalau asyik nak tunjuk ego tu...Takda guna pun adik2 sekolah ku sayang....
Ubah la jadi pelajar yang berguna..panjang lagi masa untuk capai cita2...usaha sungguh2...Berkat usaha dan doa ibu bapa la akan beri kejayaan pada kita...

*Terbebel la pulak....hmmmm geram geram....*

1 comment:

aliasarflyaa said...

darah muda mcm 2 laa..hmm..

p/s: letak la shout box,sng cket org nk berblogwalking :)