Monday, August 22, 2011

Bila dah mengantuk

Assalamualaikum

Suatu hari yang dingin dengan suhu 18darjah celcius disulami hujan di luar ofis.....mata semakin kuyu seperti mengantuk disorongkan bantal...tercari2 apa yang boleh membuatkan mata segar sikit...jom baca !




(1) ""Anak kamu yang nakal..!!""
Seorang lelaki berkata pada tetangganya,

“Anak lelaki aku yang baru berusia 9 tahun ternyata sangat nakal, dia telah membuat pembantu rumah kami yang baru berusia 18 tahun hamil!!!”.

Tetangga: “Macam mana boleh berlaku macam tu?” Pakcik: “Dia telah melubangi semua kondom aku dengan paku..!!” 


(2) ""Gaduh""
Sepasang suami isteri sedang berada dalam kereta, menyusuri jalan dalam kota, dan saling mendiamkan karena beberapa menit lalu mereka baru saja bergaduh.

Tak lama, mereka melewati sebuah kawasan persawahan di mana banyak terdapat kambing dan kerbau yang sedang merumput.

Si Suami menunjuk ke kawanan kambing dan kerbau itu sambil berkata sinis kepada si Isteri, “Adik-beradik mu ya tuh?”

“Iya,” jawab si Isteri, “adik-beradik ipar.”


(3) ""Kirakira""
 
Cikgu Siti ditugaskan untuk mengajar budak Pra-sekolah... Subjek yang diminta untuk mengajar ialah matematik ataupun ilmu kira-kira. Memandangkan murid-muridnya pandai sikit , bodohnye yang banyak...Cikgu Siti kena lah ajar secara asas...

Cikgu Siti: Murid-murid... Hari ini cikgu akan ajar kamu penambahan..Cikgu nak tanya kamu soalan yang  senang dulu...Kamu boleh gunakan jari untuk mengira..Ok, soalan pertama 1+1 berapa??

murid-murid satu kelas angkat tangan dan kaki...

Murid A: jawanpannya 2 cikgu...

Cikgu Siti : Ok bagus... 4+4??

Murid B: 8 cikgu...

Cikgu Siti: Pandai... 5+5??

Murid C: Saya kira dapat 11 cikgu...

Cikgu Siti: Cube kamu kira sekali lagi...

Murid C: Dapat 11 juga cikgu...

Cikgu Siti: Macam mana kamu kira  boleh dapat 11??

Murid C: Saya kira dalam seluar cikgu....( sambil jari-jemarinya dimasukan kedalam seluar)

ssshhhuuuttt :: sengalll ! tq borak sempoi ;D

1 comment:

Ryeenazs said...

hahaha..pnah baca ni kat email