Blogged.my

Friday, February 10, 2012

Hari Huru Hara

Assalamualaikum

Situasi pertama

Student : Kak..saya nak bayar saya print ni..
Akak Cun : Ye dik...berapa helai? (tepinga-pinga sebab khusyuk tengok gambar kt fb orang)
Student : 3 helai je kak..
Akak Cun : ok..rm 1.20 dik..bagi no pelajar (dah bersedia nak key in data)
Student : 01365*****....... ehh...no fon lak ! 2011****** (sambil senyum tersipu sipu malu)
Kawan student : hahahaha... ape yang ko ngigau ni wei.. (gelakkan kawan sendiri)
Akak Cun : senyum maneesss je... (tedetik dalam hati kalo hensem takpe gak nak bagi no hp.. haha)


Situasi kedua

Student : Akak..saya nak guna pc... (sambil menghulurkan pendrive)
Akak Cun : Kad pelajar dik... (senyum maneesss lagi)
Student : hehehe....sori kak (sambil hulur semula kad pelajarnya)
Akak Cun : senyum maneesss je....(agak2 la busy nk guna pc ponn...haiiihhh)


Situasi ketiga

Student : Saya nak bayar ni kak....5 helai berapa? (dah bukak wallet)
Akak Cun : Rm 1.50... (sambil minimize fb beliau....kantoi main fb time office hour walopun dah kena
                   block...haha)
Student : Alamak...tak cukup 40sen...pinjam duit (sambil mengharap kasih simpati dari kawan)
Akak Cun : ok...no pelajar berapa ?
Student : 2011******...... nak pinjam stapler jap kak (mulut muncung menunjukkan stapler kat atas cpu)
Akak Cun : Yang tu rosak (sambil bukak drawer bagi stapler yang ok)
Student : Tq kak... ! (senyum sambil simpan stapler dalam poket seluar)
Akak Cun : muka blurr...(kenapa mesti simpan stapler dalam poket seluar)
Kawan Student : Stapler akak tu la... hahaha (sambil cuit lengan kawan dia)
Student : eeehhhh..hehehe...sori kak (keluar dengan cover muka macho)
Akak Cun : senyum maneesss je... ( loraattt budak budak ni )



ssshhuutttt :: cun sangat ke aku arini ? coklat crispy teselit kat gigi ke ? haha...yes ! aku memang cun  ;)
             

No comments: